Mitäs muille subin vanhuksille kuuluu? u/SeKomentaja • Mitäs muille subin vanhuksille kuuluu? Ihteä viikonloputtaa ja nyt on vasta tiistai.
Oispa monta kaljaa u/buak • Oispa monta kaljaa Monta kaljaa Monta kaljaa Monta kaljaa Monta alkaa kuulostaa kummalta. Niinku se ei ois oikee sana