Otomotiv mühendisliğinde okuyorum. Çap yapmaya karar verdim. İmalat Mühendisliği ile Metalurji-Malzeme arasındayım. Okuyanların tavsiyelerini dinlemek isterim.
Öncelik savunma sanayiye girmek için olmazsa da özelde iş imkanları ve maaşlar nasıl? (Yks sıralama 90k)
mühendislik fakültesi elektrik elektronik mühendisliği 7. senemi doldurdum ve tüm dersleri veremedim. ek sınavlarda da halledebilecek gibi değil. hazır öğrenciliğim duruyorken puanı daha düşük olan bilgisayar mühendisliği bölümüne yatay geçiş yapmak istiyorum. bu konuda bi engel var mı acaba bilen var mı ?