Skip to main content

r/bilkent


Bilkent fizik
Bilkent fizik
Tercih [Admission]

Bilkent fizik yüzde 50 yazılır mı?(Fizik istiyordum )Hedefim 15-20k gitmekti fakat sınavda elim ayağıma dolaştı matematiği yeteri kadar iyi yapamadım soruları anlamamaya başladım muhtemelen 40-70k arası gelir (Türkçe sorularını hiç hatırlamıyorum çok iyi de gelir çok kötü de)🥲 mezunum tekrar mezuna da kalmak istemiyorum ailem bunu karşılayacak durumda. Ayrıca fizik yüzde 50 çok dengesiz bir sıralamaya sahip gelmezse sıçtık


Advertisement: It could be time for a higher dose. Talk to a prescriber about Wegovy® HD.
It could be time for a higher dose. Talk to a prescriber about Wegovy® HD.

See the following links for: Medication Guide & Safety Information

media poster


Sevdiğin şeyi bilkentte okumanın verdiği yük
Sevdiğin şeyi bilkentte okumanın verdiği yük
İç Dökme [Venting]

Okuyan olur mu bilmiyorum ama içimi dökmek istiyorum. Tam burslu Comd okuyorum ve gerçekten çok çok isteyerek geldim, 3 adet tercih yapmıştım ve 2. tercihim bilkent tuttu. Adı yüzünden yazdım çünkü zaten ülkede film, sanat, tasarımın harika olduğu üniversiteler yok. Kamera, mikrofon gibi ekipmanlarımız dehşet eski ve bu o kadar ağırıma gidiyor ki anlatamam. Diğer üniversitelerde akranlarım son model kameralarla çalışırken biz neredeyse çoğu 2000lerden kalan ekipmanları kullanıyoruz kullanıyoruz, okula ilk geldiğimde yapılan bölüm tanıtım toplantısında hocalarımız film kameralarıyla hava atıyordu ama bence sadece kendileri kullanıyorlar onları. Onu geçtim ekipmanlar sigortalı bile değiller ve hocalar kameralara gelecek herhangi bir zararda bizi dersten bırakmakla tehdit ediyorlar HDOWKDPWL. Neyse asıl konuşacağım konu bu bile değil, bölüme gelirken çok hevesliydim. Sonuç olarak benzer ilgi alanlarına sahip insanlarla tanışıp beraber kısa film çıkaracaktım, öyle sanıyordum. Ödevler dışı insanlar birbirlerinin yüzüne bakmıyorlar, proje ödevlerinde de 0 ilgi alaka sırf bitirmek için geliyorlar BAZEN DE GELMİYORLAR. Biri işini doğru düzgün yapmadığında tüm ödev çöp oluyor. Hocaların yaptığı kritikler ve puanlama daha da moral bozucu, gruptaki en çok işi yapıp en düşük puanı alabiliyorsunuz. Müfredat hakkında konuşmayacağım bile, ne tasarım öğretiyor ne kamera kullanmayı ne de medyayı asla filme ilgisi olmayan zaten babişkolarının şirketlerinde çalışacak olan insanlarla elinize kamera alıp 2-3 şey çekiyorsunuz günün sonunda. Lütfen film ya da sanat alanına ilginiz varsa portfolyo hazırlayıp yurt dışına başvurun buradan çıkan öğrenciler iş bulamayıp buraya hoca olarak geliyorlar dünyanın en ironik şeyi falan. Bu bölüm için her şeyi göze aldım aptal gibi, keşke mühendislik okuyup ailemin önerdiği gibi "hobi" olarak yapsaydım ah bilkent ah.