Skip to main content

r/KKazan


biraz önce sokaklardan bu şarkı geldi kulaklarıma, mutlu oldum lan haha, ne güzel çalıyordu arabasında, içerdekiler söylüyordu bağırarak.
biraz önce sokaklardan bu şarkı geldi kulaklarıma, mutlu oldum lan haha, ne güzel çalıyordu arabasında, içerdekiler söylüyordu bağırarak.