biraz önce sokaklardan bu şarkı geldi kulaklarıma, mutlu oldum lan haha, ne güzel çalıyordu arabasında, içerdekiler söylüyordu bağırarak. u/ben_insan_deiilim • biraz önce sokaklardan bu şarkı geldi kulaklarıma, mutlu oldum lan haha, ne güzel çalıyordu arabasında, içerdekiler söylüyordu bağırarak.
SİVAS KATLİAMINI ANIYORUZ u/ben_insan_deiilim • SİVAS KATLİAMINI ANIYORUZ Sivas Katliamı Hakkındaki Düşüncelerinizi Yazabilirsiniz.
3 polis, 1 saldırgan olayının yaşandığı yerde olay yeri inceleme ekipleri u/ben_insan_deiilim • 3 polis, 1 saldırgan olayının yaşandığı yerde olay yeri inceleme ekipleri https://youtu.be/zmQl8D5KIKc