See the following links for: Medication Guide & Safety Information
Hallo!
Ik wil jullie tips horen wat betreft mijn slaapkamer koel houden. De zon staat pal op mijn grote raam vanaf een uur of 1 tot hij onder gaat. Ik heb een rolgordijn die uit 2 stukken bestaat, maar er slipt best wat zo'n doorheen aan de zijkanten. Ik heb geen raam wat open kan.
Het is hier in huis zo'n 29 graden (vrij oud rijtjeshuis), ik heb alleen een ventilator verder. Ik heb maar weinig geld te besteden dus ik kan geen raamscherm of iets echt kopen.
Dus... hebben jullie tips? Iets wat ik op het raam kan plakken wat de zon wat tegenhoudt ofzo?
EDIT: holy moly ik had niet zo snel zoveel reacties verwacht. Ik ben ze nog allemaal aan het lezen! Even wat sidenotes; ik zou graag sparen voor een airco of van die automatische schermen, maar ik heb helaas letterlijk nog geen tientje over aan het einde van de maand en ik leef al op een heel strak schema qua boodschappen en rekeningen.
Ik lees veel over aluminiumfolie, raamschermen voor de auto, en zelfs vuilniszakken. Ik ga zo verder lezen en ze waarschijnlijk allemaal uitproberen, desperate times call for desperate measures.
Enne, degene die zei het huis 90 graden te draaien, ge-ni-aal.
Voor mijn werk ben ik best veel onderweg, in de auto, in de stad. Wisselende en late diensten.
Geregeld ga ik rond etenstijd óf naar de AH om een broodje te scoren, óf het wordt weer snel een vette hap (Turkse pizza, snackbar) terwijl ik toch eigenlijk zin heb in iets normaals of warms.
Toen ik net aan mijn andijviestamppot zat, dacht ik: Dit lijkt me ook wel lekker onderweg. Maarja, dan is het koud en ik heb geen magnetron in de auto.
Hoe kan het toch dat ik nergens stamppot-to-go zaakjes tegen kom. Gewoon een zaakje met lekkere Hollandse gerechten. AVG'tjes met jus. En dat terwijl je in de AH heel veel van dit soort kant en klare pakjes hebt liggen.
Bestaan dit soort zaakjes? Kent iemand ze in omgeving Den Haag? Of moet ik er zelf eentje openen..