Oliko tiettyjä palvelus juttuja missä vemppoja oli aina paljon enemmän kun ennen? Meillä aina kun oli jääkäri ryhmän hyökkäystä niin vemppoja oli yli puoli komppaniaa, muistan kun kaikki vempat käskettiin sitten puhutteluun että miten tämä on mahdollista🤣
Links to Full Prescribing Information, Boxed Warning, & Medication Guide.
Epäasiallista käytöstä on intissä se on vaan totuus niin palvelus tovereiden kun henkilökunnan puolelta, uskaltakaa oikeasti kertoa aiheesta, ne kouluttajat on siellä teitä varten ja heille voi kertoa kaiken luottamuksella, muistakaa myös miettiä mitä meidän kapteeni sanoi "Miettikää nyt vittu kun kiusaatte jotakin täällä ja se pelastaa teidän hengen sitten sodassa" näistä voi myös kertoa vaikka veksin hoitajalle tai kuraattorille tai sotilaspastorille jos ei itse uskalla, heidän puheilla käymisessä ei ole mitään hävettävää
Tsemppiä palvelukseen! Muistakaa olla särmiä
Onko jollain kokemusta et olis saanu aikaistettua intin alotusaikaa vielä pari viikkoa ennen saapumiserän alkua?